onsdag 3 mars 2010

Välkommen sömn!

Efter 9 månader av frånvarande sömn är den äntligen tillbaka, för hela familjen. Axel sover 5-6 timmar i sin säng för att sedan lyftas över och sova 5-6 timmar till mellan oss, helt enkelt underbart. Jag har även slutat amma och det känns himla skönt, fast jag saknar det ibland. Men han ÄLSKAR välling, han slukar 1-2 flaskor innan han somnar, inte konstigt att han har gubbmage=)

Helgen spenderades i Växjö, mycket trevligt! På lördagen gosade vi med Leon, så söööööt och så liten. På lördag kvällen umgicks vi med Axels kusin Vincent och comp. och farmor och Gösta. På söndagen hälsade vi på hos Tilda i Öjaby.

Sen måste jag banna mig själv lite för att jag glömde nämna FLAMINGO KVINTETTEN i förra inlägget. Självklart måste ni även lägga till "Luffarpojken" och "Dina hemliga sidor" till era spellistor. Axels morfar sjunger alltid den sist nämnda när han dansar med Axel. MYS!

Ta hand om er alla!


Farmor läser för Axel och Axel stänger hela tiden boken.

Pappa bygger torn och Axel river torn.

Axel ger sig själv en puss=)

Så gör även mamma...

Efter mycket tjat från de vuxna om att Axel skulle klappa Leon så fick han en disträ klapp, men jag tänker minsann inte ta ögonen från tv:n för det!


Sötaste Leon och sötaste Axel myser!! Axel bjuder på sin nya look, snusleendet.

2 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni äntligen får sova mer om nätterna, är ju guld värt!
    Känner igen det där med att stänga böcker när man läser samt riva torn som byggs. :-)
    Axel har blivit så stor, syns verkligen bredvid lilla Leon.
    Ha det så bra, kram Ida och Lucas

    SvaraRadera
  2. HAHA! Jag älskar att Brax redan är uttråkad på vuxnas tjat, bättre o ta en prilla! Puss på er! /Kajsa

    SvaraRadera