söndag 27 juni 2010

Böda + Midsommar + Kalla öl och soliga dagar



I en vecka har vi varit på Böda och bott i stuga, SKÖNT! Det var verkligen skönt att komma hemifrån och slippa alla bestyr för några dagar. All tid har ägnats åt Axelman, Boule, Yatzy och kalla öl. Självklart slog jag Lalle i Yatzy, han var lite bättre i Boule dock. Syster min brukar ha tärningarna på sin sida, men inte denna gången.

Nu är vi hemma och tillbaka i verkligheten och det städas för fullt inför visning på tisdag kväll.

Hoppas ni hade en fin midsommar alla!

Blåsa såpbubblor är bland det roligaste som finns=)

Eftersom Axel älskar sand trodde han lite att han kommit till himlen när vi kom till Böda sand.

Dricka lyxjuice på stranden är inte heller fel.

Ett litet besök i trollskogen, coooooolt

På midsommar kom Christina, Jakob & Jasmine (Leos kärlek)


Mamma försökte lägga blommor på mitt huvud, ibland undrar jag vad hon får allt konstigt ifrån...


Hej!

5 kommentarer:

  1. Det var underbart att hälsa på i stugan, och även dessa dagar hos mamma! Puss världens finaste farbror från mig! Leobus (människa) hälsar till er. Puss moster

    SvaraRadera
  2. Tack alla mina underbara barn och barnbarn och Johanna och Lalle för fina dagar älskar er alla sommaren började med ER sol och bad. Är det en liten olje shjeik (hur stavar man till detta)på ett av korten puss mormor

    SvaraRadera
  3. ...förresten, jag glömde säga att yatsyhanden bara var en tillfällig svacka. I'll be back! Haha, du är rolig mamma. Oljesheik, roligt. Tack för underbara dagar hos er! Puss L

    SvaraRadera
  4. Jag kanske fick för mycket sol i Sandvik, men oljesheik...??? Jag fattar ingenting:/

    SvaraRadera
  5. Badlakan på huvudet och gräver man tillräckligt i sanden kanske det kommer olja
    man måste ha lite fantasi mormor

    SvaraRadera