söndag 6 juni 2010

Saknade vänner!


Min värdfamilj från mitt au pair år i USA har varit här. Rebecca och jag kom direkt tillbaka från där vi slutade, att vara bästa vänner. Det är få människor som jag kommer så nära som henne, underbart. Conrad och Myraeka är det mest väluppfostrade barn jag vet så det var härligt att ha de här för några dagar. Vi var på Ölands djurpark, hälsade på Leos valpar och en snabbis på slottet.

Här kommer utlovade bilder!


Conrad med Leo junior. Conrad var 4 år när jag var i USA, är nu 14.

Ute på en liten promenad.



Hela familjen.

Myraeka som vet allt om djur. Hon var 4 månader när jag kom till USA...


Så söta små ulltussar!!! Vill ta med mig alla hem.

6 kommentarer:

  1. Kul att se hur familjen ser ut idag efter 10 år. Jag minns så väl när jag försökte prata engelska med dom, "how does it smell" och "are you whit" och ni (Sofie, Patrik och Linda) helst ville sjunka genom jorden.

    Morfar Anders.

    SvaraRadera
  2. Oh hjälp vad stora de har blivit!
    Känns konstigt att titta på bilderna på Myraeka och tänka att henne har jag nattat när hon var bebis och Conrad har jag lekt en massa med. Förstår att det var kul att se dem igen

    SvaraRadera
  3. Största minnet är när Conrad kom hem ifrån skolan
    " Hallo gais " (stavningen ?) skönt att du Sofie kom hem och inte bor kvar. Mammi

    SvaraRadera
  4. Conrad sa också " I´m back " mammi igen

    SvaraRadera
  5. Så roligt att få träffa dem igen!

    Vilka sötisar Leo är pappa till. Var finns de?

    SvaraRadera
  6. Cathrine: Leos sötisar finns på Öland, eller fanns, alla utom en har blivit levererade. Två bor nu i Kalmar och en på Öland och det sista ska levereras efter midsommar. Kram på dig!

    SvaraRadera