tisdag 19 oktober 2010

Höstmys i nya huset!

Innan man flyttar tänker man alltid: nu ska jag sortera, lägga i ordning och strukturera så att flytten går smidigt och jag vet var jag har allting. Men sen blir det alltid samma sak...kaos. För tillfället är vi glada om vi:

1) hittar kläder på morgonen
2) hittar någon mat som man kan stoppa i sig
3) över huvudtaget kommer fram i huset eftersom det står kartonger, verktyg och möbler i vägen

Det blir nog bra till jul=) En dag i taget. Sakta men säkert.
Bildbevis!



Vardagen hos oss=)

Nya golvet!

Det artar sig minsann.


Axel och jag passade på att gå ut och busa lite i höstvädret!


Här behöver det minsann klippas!

Ni som har vägarna förbi, alltid välkomna!










5 kommentarer:

  1. Vad jag längtar tills jag kommer hem till er nya (gamla), fina hus! Och till Axel! Puss moster

    SvaraRadera
  2. Det blir säkert jättefint när det blir klart. Ni är duktiga som jobbar på så bra.

    Kram Morfar.

    SvaraRadera
  3. Världens goaste lilla spjuver och charmtroll
    ( han ibland löven ) Lycka till i ert nygamla hus hoppas ni ska trivas.
    Kram mormor

    SvaraRadera
  4. Ser kanonfint ut! Längtar till den sjätte, då kommer jag på besök... kram morbor

    SvaraRadera
  5. Åh vad kul med lite bilder på huset och vilka fina höstbilder på Axel. Skulle vara så kul att komma ner och se hur ni har det och låta våra småkillar träffas.

    Stor kram och slit inte ut er! :-)

    SvaraRadera