tisdag 26 oktober 2010

Small steps!

Äntligen lite färdigbilder på snickerier och inredning hos oss!
Vi börjar faktiskt att landa, det andra huset är helt tomt och vi börjar få koll på vart vi har våra saker i nya huset. Skönt!!


Soffavdelning i vardagsrum

Lägg märke till fotogenlampan=)

Välkommen in!


Vissa drömmer om en walk-in-closet, jag har drömt om ett walk-in-skafferi. Här är det! Lalle har snickrat ihop det helt själv! Tack älskling.


Fortfarande i skafferiet! Lägg märke till Axels nya svampkorg!!


Som sagt, fortfarande skafferiet. Nu kanske ni undrar hur jag kan definiera det som ett walk-in-skafferi. Men jag kommer faktiskt in där! Ok, jag får backa ut...men ändå.


Jag har klätt om lite auktionsfynd. När jag rev bort gamla tyget så hittade jag orginaltyget!! Så fint. Tyvärr var det lite för sunkigt och smutsigt så jag satte på ett nytt så länge innan jag hittar ett bra rengörinssätt.

Tyget till höger är nytt.

3 kommentarer:

  1. Så vackert och hemtrevligt, bra jobbat av er !
    Kram mormor

    SvaraRadera
  2. Kanonfint! Det ska bli roligt att se det live om några dagar :)

    SvaraRadera
  3. Oj så fint ni har det!! Nu blev jag avundsjuk på dej Sofie. Jag vill oxå ha ett skafferi jag kan gå in i.. Lyllos dej :) kram Tilda

    SvaraRadera