tisdag 3 augusti 2010

Vart är mamma??

Livet har blivit lite konstigt för mig på sistone. Mamma är inte där när jag vaknar... men pappa och Nenne är där för att fixa morgonmyset. Pappa säger att mamma är på något som kallas för jobb, jag fattade ingenting, så pappa tog med mig och visade. Så nu förstår jag. Sen när mamma kommer hem igen är hon jättekonstig. Pussas och kramas och gråter??! Ja, ja, det löser sig nog.

I helgen var det en människa här som var mindre en jag, hm. Jag var givetvis tvungen att kolla in hans öron. Kolla här!




Ja, jo, det klart. De är ju lite mindre än mina och pappas men de växer nog till sig. Lite skit bakom öronen spelar ju heller ingen roll.



Här i Trekanten hälsar vi på alla!

Jag gillar att kramas! Fast det måste vara på mina villkor.






Ska jag förklara för dig hur det hänger ihop med att Fem myror faktiskt är fler än fyra elefanter??



Nu är jag en stor gosse!


















3 kommentarer:

  1. Man vill passa på och tacka för gästspelet från Leon med familj och som pappa till den där lille korven smälter man ju som smör i stekpannan när man ser dessa bilder! :) /Pappa

    SvaraRadera
  2. Vilka mysiga bilder. Dom är så söta båda två och visst ser Axel riktigt stor ut när man jämför. Kram från farmor o Gösta

    SvaraRadera
  3. Lilla goding, nu åker jag ut i Europa några dagar med en grabb som inte heter Nenne, men Leo. När jag kommer hem vill jag träffa dig, världens goaste. Puss från moster

    SvaraRadera